Campagneconcept en merktekst voor:

De Nieuwe Boerenfamilie

In opdracht van Vandejong en Food Hub, werkte ik mee aan het merk en de lanceringscampagne voor De Nieuwe Boerenfamilie:

“De Nederlandse boerenlandschap is aan verandering toe. Want we zijn dan wel een een agrarische grootmacht, we weten allemaal dat het anders, slimmer en duurzamer kan. Maar vernieuwen doe je niet alleen, daar heb je anderen voor nodig. Een uitvinder, architect, ambtenaar, marketeer, chef-kok… Vernieuwers uit onverwachte hoek. Samen zijn we De Nieuwe Boerenfamilie.”

De Nieuwe Boerenfamilie.jpg

Samen Slimmer Boeren

“Tachtig procent van de Nederlandse boeren staat op een kantelpunt. Zij kunnen steeds moeilijker concurreren met groot, groter, grootst- of niche-boeren. Maar verandering ligt niet alleen bij de boer! We hebben elkaar nodig om het boerenlandschap te veranderen. Voedsel is tenslotte van ons allemaal.

De Nieuwe Boerenfamilie is de boer met een groep betrokkenen daaromheen:
de uitvinder, de architect, de ambtenaar, de marketeer, de chefkok, de bankier, de jurist, de ontwerper... Samen gaan we op zoek naar haalbare, logische en duurzame innovaties in het boerenbedrijf. 

In de Boerenversneller gaan in negen maanden tijd veertien boeren op zoek naar innovatiemogelijkheden binnen hun bedrijf.”


Bekijk de teksten op De Nieuwe Boerenfamilie.
Voor de Boerenversneller hielp ik Boerderij Boterhuys met haar positionering en webteksten.

De Nieuwe Boerenfamilie.jpg
Vorige
Vorige

Campagneconcept voor Bureau Burgerberaad

Volgende
Volgende

Campagne voor Platform Hernieuwbare Brandstoffen