Campagneteksten voor:

Het Koninklijk
Concertgebouworkest

In opdracht van Studio Superaarde schreef ik mee aan de campagne ‘Essentials’ voor het Concertgebouworkest:

“Nog weinig bekend met symfonisch muziek, maar wel nieuwsgierig? Ontdek de Essentials concerten van het Concertgebouworkest: de meesterwerken die je gehoord moet hebben, al is het maar één keer in je leven.”

De meesterwerken die je gehoord moet hebben

“Laat je meevoeren door bekende componisten als Mahler, Beethoven, Brahms of Dvořák en voel wat hun muziek kan betekenen. Voel de liefde, de hoop, de troost, de energie die het de zaal in stuurt. Voel wat het met jou doet.

Essentials zijn essentiële klassieke meesterwerken, uitgevoerd door een van de beste orkesten ter wereld in een van de mooiste zalen ter wereld.

Muziek is leven. Het is álles wat ons betreft. Het brengt je liefde, troost, hoop, energie. Laat je meevoeren met de mooiste symfonische muziek die ooit gemaakt is. De stukken die je beslist gehoord moet hebben. Al is het maar één keer in je leven.”


Strategie & concept: Marcel C. de Vries, Tina Farifteh, en Roderik Schaepman
Art Direction & design: Marcel C. de Vries
Copy: Marcel C. de Vries & Marieke Kitzen
Fotografie & film: Robin de Puy & Maarten van Rossem
Geluid: Bjorn Warning
Voice: Tjitske Musche

 
Vorige
Vorige

Manifest en pay-off voor De Buurt

Volgende
Volgende

Campagneconcept voor Bureau Burgerberaad